Voorzitterswissel Rotary Club Helmond

dooradmin

Voorzitterswissel Rotary Club Helmond

Op vrijdag 2 juli 2021 heeft voorzitter Jan Jaspers het stokje overgedragen aan Sjoerd van Ierssel.

Sjoerd zal ons het komende Rotary-jaar als voorzitter vertegenwoordigen en heeft als inkomend voorzitter Edwin Prijden aangewezen.

Sjoerd is werkzaam bij Aben & Slag advocaten in Helmond en heeft als expertise arbeidsrecht en ondernemingsrecht.

RC Helmond staat midden in de samenleving en ziet de samenleving met rasse schreden veranderen. Tegelijkertijd veranderen sociale verbanden alsmede de interesses, de levenswijzen en de tijdsbesteding van professionals en leidinggevenden.

De club verandert mee en past zich aan maar misschien niet snel genoeg. Daarom heeft Sjoerd, naast de bestaande commissies een Commissie Vernieuwing ingesteld om – waar het kan- te anticiperen op veranderingen en aldus aantrekkelijk te blijven voor nieuwe leden.

Onder het motto: Denk ‘Out of the Box’ stimuleert Sjoerd het creatieve denken en handelen binnen onze club.

admin administrator