Open Clubdagen van Rotary

dooradmin

Open Clubdagen van Rotary

De week van 4 t/m 9 april is de Week van de Open Clubbijeenkomsten. Dit is een nieuw initiatief om meer mensen kennis te laten maken met Rotary- en Rotaract clubs in Nederland.

Ook Rotary Club Helmond doet hier aan mee op de bijeenkomst van vrijdag 9 april om 12 uur in Lunchroom de Keyser. Elk lid van Rotary Club Helmond kan 1 of meerdere personen mee nemen naar de bijeenkomst. Zo kunnen mensen op een heel laagdrempelig wijze kennis maken met Rotary!

Heel erg prettig en het is geen “moeten”. Puur deelnemen vanuit belangstelling voor Rotary en kennis nemen van het goede werk wat wij als Rotarians verrichten. Interesse? Zoek contact met een Rotarian in jouw omgeving. Of misschien word je wel gevraagd!

admin administrator